با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.

درباره ما

رزومه

امروزه پیشرفت روز افزون صنعت چاپ که به مدد توسعه ی تکنولوژی دیجیتال سرعتی غیر قابل باور یافته است، کارهایی را که تا چند سال پیش غیر قابل تصور به ذهن می رسید ممکن نموده است و از اینرو هر روز شاهد تولید مدیاهای جدیدی هستیم که هرکدام دنیای تازه ای از صنعت تبلیغات را بروی ما می گشایند.                                               
چاپ روی پارچه از صنایعی است که قدمت آن به هزاران سال پیش میرسد و شاید بتوان تولد آن را همزمان با تولد پارچه در تمدن انسان دانست. این صنعت که دوره های مختلفی از چاپ را تجربه نموده است، در نهایت خویش چاپ اسکرین را که حد غایی سیستم های آنالوگ بود، برگزید.
چاپ بوسیله ی اسکرین اگرچه از ارزش بالایی در زمان خود برخوردار بود ولی هیچگاه نتوانست آرزوی چاپ عکس رنگی را محقق نماید. اگرچه تلاش های زیادی در این راستا انجام گرفت و برخی با تفکیک کانال های رنگی و کاستن از تعداد رنگ ها و استفاده از ترام های درشت، محصولاتی را تولید کردند، اما این همه بدلیل اختلاف فاحش کیفیتی درمقایسه باچاپهای دیگرازجمله لارج فرمت،با عدم استقبال عمومی قرارگرفت.
بر این اساس شرکت پویا تماشا با استفاده از تجربه دو دهه ای خود در این صنعت و بهره گیری از دانش های نوین صنایع چاپ، شیمی و دیجیتال، و نیز همکاری با انستیتوهای تحقيقاتی و مطالعاتی و شرکت های چند ملیتی صنعت چاپ، برای نخستین بار چاپ تمام رنگی ديجيتال بر روی انواع پارچه  را براي اولين بار در کشور محقق کرده و به بازار عرضه نموده است.
این چاپ که در نوع خود پیشرفته ترین شیوه چاپ پارچه تا امروز به شمار میرود، امکان خلق آثار ماندگاری را فراهم میکند که از بارزترین ویژگی های تصاویر چاپ شده توسط این تکنولوژی ثبات رنگ بی نظیر آن میباشد که قویترین شوینده ها و سفید کننده ها نیز در مقابل آن نا کارآمد هستند. چنانچه در آزمایش های انجام گرفته در آزمایشگاه این شرکت، تصاویر چاپ شده را تا هفته ها در مقابل اشعه های موجود در نور خورشید و همچین قویترین سفید کننده ها قرار داده و آزمایش شده است که در نهایت محصول خروجی از این نظر مقاومتی بی نظیر یافته است. 
گستره خدمات چاپی این شرکت از تولید محصولات مختلف تبلیغاتی و توليدي گرفته تا چاپ صنعتی بر روی متریال های مختلف پارچه ای را شامل می شود که بستگی به نیاز بازار و نوع سفارش مشتریان(از قبيل كيف دستي هاي تبليغاتي و بسته بندي ، انواع پرچم روميزي و تشريفاتي  و اهتزاز ، پلاكارد ، ست خواب ، رومبلی ، لباس ، انواع پرده و تابلوهاي نفيس و منحصر بفرد و...) قابل ارائه است. 
شایان ذکر است این شرکت تاکنون سفارشات چاپي ادارات و شركتهاي بزرگي از جمله شرکت تولی پرس ، ایران خودرو ، مجتمع فولاد بناب ، بنیان دیزل ، کارخانجات گروه صنعتی درپاد ، پل ایده آل پارس ، ماكاروني سميرا ، پتوي گلبافت ، البا گاز ، آجیلی تواضع ، ماكاروني مك ، جهان سيلندر ،تلاش خودرو ، سایپا ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، نیروی انتظامی ، ارتش ، سازمان قضایی نیروهای مسلح ، کمیته امداد امام خمینی ، صنایع مس سونگون ، سازمان میراث فرهنگی ، ستاد مدافعان حرم ، فدراسیونهای ورزشی ، آژانس های مسافرتی و گردشگری ، دانشگاهها ، بیمارستانها و شهرداريهاي سراسر كشور ، بانك انصار ، بانك ملت و  ...  را اجرا نموده است .